DergiPark logo
  • English
    Turkish English
  • Admin Panel User Panel Coordinator of Scientific Publishing Panel My Journals My Research My Followers Profile
    Logout
  • Login
DergiPark logo

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Volume: 11 Issue: 21, 6/1/18

Year: 2018

Research Article

 

1. INSTAGRAM REKLAMLARINDA ÜRÜN DESTEKÇİSİ OLARAK SOSYAL MEDYA FENOMENİ KULLANIMININ REKLAMA YÖNELİK TUTUM VE E-WOM NİYETİNE ETKİLERİNİN İNCELENMESİ

Mutlu Yüksel Avcılar , Banu Külter Demirgüneş , Mehmet Fatih Açar

Page : 1-28
Add To My Library
Create Research
PDF

 

2. ÇEVRİMİÇİ VE GELENEKSEL: YOUTUBE VE TELEVİZYON REKLAMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİ ALGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI

Zeynep Köz , Ş. Sinem Atakan

Page : 29-50
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

3. JUST DO IT!” NE, NEDEN, NASIL?: MARKA VE ÜRÜN FAYDASININ İNSAN İHTİYAÇLARININ TATMİNİNDEKİ ROLÜ

Emre Şahin Dölarslan , Abdullah Baş , Pembe Güçlü

Page : 51-76
Add To My Library
Create Research
PDF

 

4. FİRMA YENİLİKÇİLİĞİ VE İHRACAT PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNDE REKABET YOĞUNLUĞUNUN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ

Fatih Koç , Lütfi Biçimveren , Binnaz Çinar

Page : 77-98
Add To My Library
Create Research
PDF

 

5. SANAL MARKET ALIŞVERİŞİ NİYETİNİN SÜREKLİLİĞİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR VE BİR MODEL ÖNERİSİ

Tutku Eker İşcioğlu

Page : 99-124
Add To My Library
Create Research
PDF

 

6. DÜZENLİ HAT TAŞIMACILIĞI LINER SEKTÖRÜNDE FİYATLANDIRMA KARARLARI: YAPAY SİNİR AĞLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

Ceren Akman Bıyık , Mustafa Tanyeri

Page : 125-150
Add To My Library
Create Research
PDF
       
  • Archive
    • Volume: 10 Issue: 19, 6/1/17
    • Volume: 10 Issue: 20, 12/1/17
    • Volume: 11 Issue: 21, 6/1/18
    • Volume: 11 Issue: 22, 12/1/18
    • Volume: 12 Issue: 23, 6/1/19